فایل ورد تحليل تاثير استفاده از فيسبوک به عنوان يک رسانه اجتماعي بر رشد برندسازي شخصي در ايران

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل ورد تحليل تاثير استفاده از فيسبوک به عنوان يک رسانه اجتماعي بر رشد برندسازي شخصي در ايران :


سال انتشار : 1398

تعداد صفحات : 11

چکیده مقاله:

همه انسان ها از بدو تولد, یک برند منحصر به فردی را با خود حمل می کنند. خیلی از آنها نمی دانند که فلسفه وجودی هر انسان با یک برند منحصر به فرد در هم تنیده شده است. اما آن دسته اندکی که توانسته اند برند درونی خودشان را کشف کنند و در راستای پرورش آن قدم بردارند, به موفقیت های بسیار زیادی رسیده اند. در این بین و در دهه اخیر رسانه های اجتماعی کلیدی ترین نقش در شکوفایی این پدیده درونی را داشته اند. این موضوع در ایران با چالش هایی رو به رو بوده است و در این پژوهش, به بررسی نوع رفتار رسانه های اجتماعی به خصوص فیسبوک, پرداخته شده است و این رسانه در محیط داخلی و محیط خارجی مورد بررسی قرار گرفته و افرادی که به صورت موفق در این رسانه مشغول هستند نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و نهایتا راهکاری که بتوان از این رسانه اجتماعی که به عنوان پرطرفدارترین رسانه اجتماعی در سطح دنیا شناخته می شود, استفاده کرد بیان می شود.

لینک کمکی